Muzeum-Zamku Górków w Szamotułach i autorzy zapraszają 10 września 2011 r. o godz. 17.00 na spotkanie i wystawę “Szlachetny kolektyw/Edles Kollektiv”. Na wystawie, w której weźmie udział 20 autorów z Polski (Związek Polskich Artystów Fotografików) i Niemiec (Gesellschaft für Photografische Edeldruckverfahren) będzie można zobaczyć prawie osiemdziesiąt fotografii wykonanych w różnych technikach szlachetnych m.in. w gumie, cyjanotypii, bromoleju, kalitypii, odbitkach solnych…
Galeria Fotografii Zwiazku Polskich Artystów Fotografików w Kielcach zaprasza w dniach 27 lipca – 19 sierpnia 2011 r. na wystawę retrospektywną Stanisława Sudnika, nestora świętokrzyskiej fotografii.
Fotoplastikon Warszawski oraz Muzeum Powstania Warszawskiego zapraszają na wystawę zdjęć wykonanych w czasie Powstania Warszawskiego, autorstwa Por. Wiesława Chrzanowskiego, uczestnika Powstania (pseudonim “Wiesław”, “Saper”). Autor udokumentował walki Kompani “Anna” na Starym Mieście i w Śródmieściu oraz utrwalił życie Powstańców w obozach jenieckich.
Nowohuckie Centrum Kultury oraz autor zapraszają na wystawę „REMUH” – nostalgicznych fotografii krakowskiego Kazimierza i znajdującej się przy ulicy Szerokiej w Krakowie synagogi Remuh.
Od 20 lipca, w galerii Obok ZPAF oglądać można wystawę Tomasza Lazara zatytułowaną “Linia brzegowa”. Polskie wybrzeże ma długość 500 km. Na tym odcinku znajdziemy piaszczyste plaże, klify oraz wioski rybackie. Autor skupia się na jego fragmencie – Kaszubach.
Od 20 lipca do 14 sierpnia w Domu Spotkań z Historią w Warszawie można oglądać wystawę „Lata 60. w fotografiach Bogdana Łopieńskiego”. Na wystawę składają się zdjęcia reportażowe przedstawiające życie stolicy, polskich kurortów i prowincji – od Drohiczyna po Chełm Lubelski – w latach 60.
Galeria Imaginarium w Łodzi zaprasza na wystawę Sławomira Brzoska Płynna tożsamość – haiku. Wystawa złożona jest z dwóch dopełniających się części: instalacji – zrealizowanej z użyciem wełny, która poprzez rytmy równoległych linii będzie odnosić się do idei podróży oraz filmu. i filmu, będącego w pewnym sensie dopowiedzeniem instalacji, a może raczej innym wyrażeniem tej samej idei.